Telefon: 06 30 536-6410
cart0Termék
0 Ft

Üzletszabályzat

Szállítási díj

A szállítási díj a megrendelt termékek összértékétől, a csomag átvételi módjától függ. 
Pontos szállítási díjat akkor tudunk megadni, ha tudjuk mit kíván rendelni és milyen módon veszi át, fizeti ki a csomagot. 

Fontos: amennyiben valamelyik megrendelt terméket nem áll módunkban kiszállítani, annak beszerezhetetlensége miatt, akkor a szállítási költség a teljesíthető tételek összegéhez igazodik!


A megrendelés menete

Első lépésként válassza ki a "Termékkatalógus"-ból azt a csoportot, melyben a megrendelni kívánt áru található. Minden árucikk mellett talál egy "Kosárba" feliratú képet. Erre kattintva az adott termékből egy darabos mennyiség kerül az Ön virtuális kosarába. A mennyiséget tetszés szerint módosítja a megjelenített darabszám melletti ikonra kattintva. Miután összeválogatta az áruházból az Ön számára szükséges termékeket, kattintson a "Megrendelés" menüpontra. Az ekkor megjelenő "Megrendelő lapon" értelemszerűen meg kell adnia a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat. A termékek szállítási költsége változhat annak függvényében, hogy milyen csomagátvételi módot választ. Ennek pontos összegéről a "Megrendelő lapon" kap tájékoztatást. Az adatok kitöltése után a "Megrendelés leadása" gombra kattintva küldheti el részünkre a megrendelését. Ezt követően a rendelésről visszaigazolást kap a képernyőn és e-mail-ben egyaránt. A megrendelés leadása nem minősül írásbeli szerződésnek és nem kerül iktatásra. A szerződés nyelve magyar.


Ajánlattétel

A megrendelés leadását követő e-mail-ben elküldött, illetve a képernyőn megjelenített visszaigazolás nem minősül ajánlattételnek! A vásárlási folyamat ezen szakaszáig emberi közreműködés nélkül, zárt rendszerben, automatikusan történt a megrendelhető termékek közzététele, a rendelés fogadása és visszaigazolása. Az esetek kis százalékában előfordulhat, hogy az Ön által megrendelt termék ára, egyéb paramétere időközben megváltozott, vagy egyéb hiba folytán nem a webáruházban feltüntetett tulajdonsággal rendelkezik. A megrendelését rövidesen személyesen is feldolgozzuk, és leellenőrizzük, hogy a nagykereskedésben lévő termék minden paramétere egyezik-e az Ön által megrendelt termékkel. Amennyiben bármilyen eltérést tapasztalunk, mely hátrányosan érintené Önt, akkor rendelés teljesítése előtt értesítjük e-mail-ben. Ez az emberi közreműködés által küldött e-mail tekinthető konkrét ajánlattételnek.


Árak

A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, vagyis már tartalmazza az általános forgalmi adót is. 
A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat és az árakat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus jellegűek, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.


Rendelés lemondása, elállás joga

Rendelés lemondása, elállás gyakorlása írásban történő nyilatkozat alapján tehető. 
A megrendelt áru kézhez vételétől számított nyolc munkanapon belül, indoklás nélkül vásárlóinknak joguk van elállni vásárlási szándékuktól, melyet elegendő írásban jelezni ügyfélszolgálatunk felé. Ebben az esetben a Carp-Madness webáruház köteles a kifizetett áru vételárát visszatéríteni a vásárlónak, a termék visszaérkezésétől számított harminc napon belül. A csomagot saját költségén kell visszaküldenie ügyfélszolgálatunk címére. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási, valamint a termék visszajuttatási költségeire, melyeket a Megrendelőnek kell viselnie. Ha a kiszállítás ingyenesen, vagy kedvezményesen történt, a Megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a Carp-Madness webáruház elengedett a házhozszállításkor. 
A Carp-Madness webáruház követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 
További információk a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben találhatók.


Szállítás

A megrendelt termékeket az GLS futárszolgálat szállítja ki Önhöz hétköznap 8-17 óra között. Amennyiben munkaidőben nem tartózkodik otthon, kérjük, adja meg a munkahelyi címét és a csomagot ott veheti át. A megrendelés leadásakor Ön kérheti, hogy egy megadott időszakban érkezzen a futár, például: 14 óra után, vagy 8-12 között. Arra azonban ügyeljen, hogy legalább 3 órás időintervallumot adjon meg. A futár pontos érkezéséről nem tudunk információval szolgálni, csak az érkezés napját tudjuk előre megmondani. Erről legalább egy nappal a csomag érkezése előtt e-mail-ben tájékoztatjuk Önt. 


Vásárlás külföldről

Jelenleg nem vállalunk külföldre történő szállítást. Amennyiben rendelni kíván, kérjük magyarországi szállítási címet adjon meg.

Fizetés

A megrendelt árucikkek ellenértékét a kézbesítő futárnak kell készpénzben kifizetni, illetve banki átutalásos fizetési mód esetén előre átutalni, kivéve azt az esetet, ha vevő és eladó között egyedi megállapodás jön létre.


Termékgarancia

Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges. 
A használat során bekövetkezett meghibásodásokra az árucikkhez mellékelt magyar nyelvű garanciajegyben leírtak az érvényesek. 
Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.)sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.